رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
1860
اطلاعات تماس

رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد

توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
1860

رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد

رنگ پودری پیشگامان در مشهد عرضه کننده انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک و صنعتی و معدنی

شرکت تولیدی رنگ پودری پیشگامان در مشهد با هدف تولید انواع رنگ های پودری در سال ۱۳۸۶ تأسیس گردید و کار مطالعه و طراحی تولید رنگ های پودری را از همان ابتدا به انجام رسانید .

شرکت تولیدی رنگ پودری پیشگامان در مشهد با برنامه ریزی و مدیریت و اجرای طرح های توسعه در مراحل مختلف هم اکنون با برخوداری از خطوط تولید متعدد و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های تولید رنگ های پودری در مشهد و مجرب ترین پرسنل در زمره بزرگ ترین تولید کنندگان این محصولات در منطقه به شمار می رود .

گروه تولیدی رنگ پودری پیشگامان در مشهد تمام تفکر ، تحقیقات و دانش فنی و تجربیات گسترده جهانی خود را صرفا به جهت تولید محصولاتی متفاوت با بهترین و بالاترین کیفیت ، بیشترین قابلیت ، مقاومت و طول عمر بالا و نیز به جهت رفع مشکلات و مسائل مرتبط  در صنعت رنگ و نهایتا رضایت صددرصدی مصرف کنندگان و مجریان به کار برده است .

عرضه انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک ، صنعتی ، استوک ، یکبارپاش ، هفت رنگ ، الکترواستاتیک چرمی ، ساده ، چکشی ، چروک ، صنایع فلزی ، کارخانجات و روشنایی

تضمین کیفیت ، قیمت مناسب ، ارسال سریع و تنوع رنگ

تیم ما همیشه و همه جا همراه با زیبایی شما هستیم و همه رنگ ها برای سلیقه شما ساخته شده است .

شرکت تولیدی رنگ پودری پیشگامان در مشهد

کلمات کلیدی :

رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد آدرس رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد شماره تماس رنگ پودری الکترواستاتیک و صنعتی پیشگامان در مشهد
تماس    
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی